Sala de premsa

Es jubila el Dr. Antoni Salvà, director general de la Fundació Salut i Envelliment UAB

Logo FSiE

Aquest mes de gener de 2024, el Dr. Antoni Salvà, director general de la Fundació Salut i Envelliment UAB, es jubila, deu anys després de prendre possessió del seu càrrec. La Fundació Salut i Envelliment UAB va sorgir del procés de fusió de les fundacions Institut Català de l’Envelliment (FICE), de la que també va ser director, Doctor Robert (FDR) i Josep Laporte (FBJL). Així doncs, posa punt i final a més de 20 anys de vinculació amb la Fundació UAB.

09/01/2024

Així mateix, el Dr. Antoni Salvà ha estat  director de la Càtedra FSiE-UAB de recerca en Geriatria-Atenció de Llarga Durada, investigador principal del Grup de Recerca en Envelliment i Salut (GREiS), i professor associat de Medicina a la UAB. En altres àmbits,  ha estat co-director del Pla Director Sociosanitari del Departament de Salut (2004-2007) i president del Consell Assessor Sociosanitari del Pla Director Sociosanitari del Departament de Salut (2007-2010 i 2012-2016). Des del juny de 2014 fins el 2016, ha estat membre del consell assessor del Pla Interdepartamental d’Atenció i Interacció Social i Sanitària (PIAISS).

Entre els guardons que ha rebut al llarg de la seva trajectòria professional destaquen el premi a l’excel·lència professional del Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, 2010, el Presidential Award de l’International Association of Geriatrics and Gerontology el 2013, i el Premi ACRA a la trajectòria professional del 2017.

A partir d’ara, el nou director de la Fundació Salut i Envelliment serà el Dr. Ramon Miralles, cap del Servei de Geriatria de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol de Badalona.